Basından Haberler
“Hedeflediğimiz Grupların Görüş ve Beklentilerini Daha Net Görebiliyoruz”


“Sosyal medyanın kitlelere ulaşmadaki hızı ve gücü nedeniyle markalar bu alana yoğun bir şekilde yöneliyorlar. Alarko Carrier olarak, Facebook, Twitter, instagram, Youtube ve Linkedln mecralarına uygun içeriklerle takipçilerimizle iletişim kuruyoruz.”

Alarko Carrier Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hüdai Öztürk, “Sosyal medya şirketlerin tüm iş yapış süreçlerinde etkili, iletişimi de bundan ayrı düşünemeyiz. Sosyal medyanın kitlelere ulaşmadaki hızı ve gücü nedeniyle markalar bu alana yoğun bir şekilde yöneliyorlar. Alarko Carrier olarak, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube ve Linkedln mecralarına uygun içeriklerle takipçilerimizle iletişim kuruyoruz. Bugünkü takipçi sayılarımız Facebook’ta 159 bin 201, Twitter’da 2 bin 437, Instagram’da 5 bin 994, Linkedln’de 5272 ve YouTube’da 982” diyor.

Öztürk, sistemin interaktif yapısının, hedefledikleri grupların görüş ve beklentilerini daha net görebilmelerine imkân tanıdığını belirtiyor ve ekliyor: “Yarattığımız etkiyi de ölçümleyebiliyoruz. Bu yüzden sosyal medyayı çok önemsiyor ve aktif kullanıyoruz.”

“İletişim çalışmalarını, gelişmelere ve trende uygun şekilde sürdürüyoruz”

Hüdai Öztürk, sosyal medyanın çok aktif ve dinamik bir alan olduğunu, Alarko Carrier olarak gelişmeleri ve trendleri yakından takip edip iletişim çalışmalarını bu değişime uygun şekilde sürdürdüklerini anlatıyor.

Öztürk, “Bugün de tüm bu sosyal medya platformlarında özel günlere dair çeşitli projeler planlıyor ve hayata geçiriyoruz. Mecraların yapısına uygun içerikler üreterek, takipçilerimizi hem markamız hem sektör hakkında bilgilendirerek, zaman zaman ilgi çekici yarışmalarla etkileşimlerimizi artırmaya devam edeceğiz” diyor.

Birçok Ödüle Layık Görüldü

"Yürüttüğümüz etkili ve aktif sosyal medya çalışmaları sonucunda Alarko Carrier olarak MarketingTürkiye ve BoomSonar iş birliğiyle bu yıl ikincisi düzenlenen Social Media Awards Turkey’de Veri Analitiği Ödülleri kategorisinde, iklimlendirme sektöründeki en sosyal marka seçilerek Altın Ödül almaya hak kazandık” diyen Öztürk, markaların sosyal medyadaki başarılı çalışma ve stratejilerinin değerlendirildiği organizasyonda, Deloitte Türkiye’nin de uzmanlığıyla sürecin şeffaf ve hesap verilebilir bir şekilde yürütülmesi için destek verdiğini aktarıyor.

Öztürk, sözlerini şöyle tamamlıyor: “Ayrıca Marketing Türkiye tarafından 2016 yılından bu yana düzenli olarak gerçekleştirilmekte olan The One Awards Bütünleşik pazarlama ödüllerinde, üç yıldır iklimlendirme sektöründe yılın en fazla itibarını arttıran şirketi ödülünü kazanıyoruz.

The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri, 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yapılan görüşmeler sonucunda, 46 farklı kategoride şirketlerin itibar ve marka performans ölçümü endeksinin hazırlandığı bir çalışma sonucunda sahiplerine ulaşıyor.”

Dijital Trend - 01.07.2018